torsdag 18 augusti 2011

100 dagarsutmaningen.

Känner mig så värdelös.
Klarar ja inte att må bra? Vad är det för fel?
Jag vill så gärna äta rätt o träna. Men jag orkar inte träna. Maten går bra men de är småätandet som är FEL FEL FEL. Äter massor av godis av vilken anledning? De smakar inget förutom sött.
Nä skärpning Monika ta tag i ditt liv,du har 20 kg som du vill gå ner. 10 så är du bra.
Jag har nog en god ängel o en ond djävul på axeln o den onda vinner hela tiden.

Men kostigt nog i da när ja kom till dagis för att hämta barnen, sa dagisfröken.
Du då Monika håller du på att försvinna. Nä verkligen inte svarar ja. Jo men du är smalare.
Ok Tack el nått...

1 kommentar:

  1. Här är en till som inte kan låta bli godiset.
    Kom igen, nu håller vi tassarna borta från godisskålen tycker jag! Trillar man dit ibland så får man borsta av sig, resa sig och försöka igen.
    Du är INTE värdelös, ditt värde sitter varken i dina kilon eller huruvida du orkar med att träna eller inte. Men jag hoppas att den goda ängeln spöar den där djävulen idag!

    SvaraRadera