söndag 7 augusti 2011

100 dagarsutmaningen.

Japp genom  Räkans Lchf ,har jag beslutat mig om att va me i 100 dagarsutmaningen.
O min utmaning är mig själv, ni som följt denna blog vet ju vilken jojo ja är.
Ja har kört Gi-lchf-fusk stilen nu i 3 veckor o mått så jätte bra. Allt funkar toppen till o me magen om vi nu ska gå in på de. :)
I da var ja på 70 års kalas (grattis) o då åt ja 3 småkakor + en liten bit prinsesstårta, fy satan va ja mår skit rent ut sagt. Magen är uppsvälld till max, ont i magen, ont i huvet o känner mig hög.
Nä fy tusan att de ska va så gott o så lätt att stoppa i mun.
Ja vet ju som sagt mina hinder o de är när barnen inte mår bra, men de ska väl ändå inte bli några alvarliga saker nu igen. NEJ.

Är de fler som vill haka på? Gå då in på Räkans Lchf o anmäl er bara för att få suport, en jätte bra blog o en tjej som vet va hon vill.
Mina mått runt mage o höft vet ja samt vikt så de är de viktiga för mig,

Mage: 95 cm         Delmål: 88 cm
Höft: 101 cm         Kan man ha mål på höfter? 90 cm
Vikt: 75 kg            Delmål: 62 kg vill ner till 55kg.
Jag vill inte se ut som att jag är gravid, jag vill få bort "kärlekshandtagen el volangerna som satt sig lite här o där.

Japp det är ja de.

Kommer att försöka uppdatera en gång i veckan om hur de går.  Nu kör vi.

1 kommentar: