onsdag 19 januari 2011

Trött

Sofia vaknade 04.00 el nått sånt i natt. sen har nog hon varit vaken, för kl 07.00 va hon påklädd, o såg på barntv.
Vilken fullmåne de va i natt, ljust o fint tur  för lampan på toan va trasig.
I allafall så har vi varit upp på Idrefjäll en sväng där jag gymmade ca 1 timme, så skönt.
Måst bygga muskler så ja orkar bära stackars Sofia, hon har så ont i dag i sina höfter. Febern gör nog sitt oxå.
Hur mycket tål en sådan liten flicka.?
Lugnast o stanna hemma egentligen, men man måste ju ut o se nå annat.
SKITER i att folk kollar när ja bär på henne, o de tycker o de tänker.
I kväll ska jag på Glimten o träffa mina spök polare, vi ska ha/få en tummresa. De ska bli intressant o se va som händer då. Mer om de en annan dag.

Dietens 3 dag.
Frukost: 2 kokta ägg, laxskivor keselladrink. Kaffe
Lunch: 1/2 kyckling, kesella med citronpeppar.Kaffe o vatten.
Middag: Lax med peparrots kesella, ägg. Vatten.

Kort bevis kommer nog i dag. De känns pyton att lägga ut men en sporre att komma i en annan kropp tillslut.
Vägde  mätte mig i da, nä de har inte hänt nått än. MEN JAG SKA KLARA DET.
Går ju inte o är hungrig direkt. Känns bra, jag är inte lika uppblåst som ja vet att ja blir av socker, den vita drogen.

Just ja jag har sticka klart en strumpa. Klarar jag det klarar ja allt. Go girl. Ego pepp.

Ses da..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar