söndag 16 januari 2011

Desperados??

Ja som ni läst tidigare, jakten på viktminskning fortsätter.
Jag har då börja träna, gymm varannan dag ungefär på Idrefjäll.
Nu tänker jag ge mig på dukandieten,
Mn äter endast protein rik mat 3-10 dagar, sen lägga till gröns.
Kolla på dukan dieten, lite svårt att hitta info men n finns där.
Läste om en kille på hanns blogg 8 kg på 20 dar. Bra där.
Hoppas de funkar på mej me.

Uppdaterar här då o då.

Börjar i möra.
Vågen står nu på 77 kg. Blä.
Mått runt mage 96 cm på navel. fy 17.

Ja jisses 15 kg mindre o 20 cm mindre i midjan tack,

Nu har ja blottat mig själv till max, nån som hakar på ??
Bild på mig själv får komma med telefon eskort.

2 kommentarer:

  1. Killar har ju en klar fördel mot oss tjejer, som tyvärr bunkra fett på ett helt annat sätt!!
    Det sätter sig fast och vägra släppa sitt grepp.
    Men skam den som ger sig!!
    Vi får se det positivt att blir det hårda tider, så klara vi oss ett bra tag iallafall.
    Lycka till Monica, jag provade LCHF och vart skit sjuk.
    Vet inte vad som funkar, svält??

    SvaraRadera
  2. Nu har jag hittat hit:=)
    Hoppas det går bra med träning och diet, men gör det inte av fel andledningar, du är fin, träna och ät för att må bra och vara frisk.
    /Minna

    SvaraRadera