lördag 28 maj 2011

Cambridge.

Fy känner ja nu, 1 vecka me kombinerad kur. Vågen visar inget, trotts promenader o svält.
Hade ja inte haft min suport så hade ja slutat för länge sen.
Ska klara helgen. Vi ska pratas vid på måndag igen.
Antar hon pratar omkull mig.
Ja vill ner ivikt men vet inte om ja tycker de är värt de all svält o dåliga humör, har ju absolut ingen ork.
Ja kan väl äta men inom en viss mängd me kalorier.?

Jaja vi får se.
Trött på att kämpa, men samtidigt vill ja ju. Velig. Ja de kan man säga.

Söjig om vikt, ja jag vet, tar alldeles för mycke av mitt liv.

Ses

1 kommentar:

  1. Jag äter ganska lite kolhydrater, ingen pasta, potatis, bröd ( alt väldigt grovt med lite kolhydrater, eller Finn Crisp ) Och självklart inga bakverk och godis.

    Innan jag tog tag i min vikt så drack jag ca 1 liter cola varje dag och godis på det, så det var ganska svårt att bli av med sockerberoendet. Men nu känns det jättebra och är inte ens sugen. Inte ens när jag bakar=)

    Och ja jag unnar mej ibland, någon gång i månaden då jag verkligen känner för det. Kanske 1-2 gånger.

    Tycker inte du ska köra på sådan svält diet, man blir trött och får ingen som helst energi. Sedan kanske du går ner men inte långsiktigt, du kommer antagligen gå upp allt igen + lite till om du har otur.. Har själv provat:(

    Mycket protein är också bra, tänk kött och grönt ;) Det gör jag ♥

    Sen ska jag ju tilläga att jag är ingen expert på detta. Men det är så det funkar för mej. Vägde 100 kg 30 Aug och nu 79. Så små saker gör skillnad.

    Kramar

    SvaraRadera